wtorek, 24 marca 2020

Karty Tarota i kredyt mieszkaniowy kupno mieszkania

Witam wszystkich po bardzo długiej przerwie. Zapomniałam na jakiś czas o moim blogu. Wykorzystując obecną niestety sytuację postanowiłam spróbować wrócić do blogowania. Zajmuję się nadal Tarotem hobbystycznie, mam wiele notatek - chciałabym podzielić się zebraną wiedzą z wami. Sama czytam inne blogi, to pozwala mi poszerzać tarotowe horyzonty. Dziś przedstawię moją wiedzę odnośnie spraw kredytowych oraz mieszkaniowych w kartach Tarota. Ponieważ ostatnie miesiące upłynęły mi na sprawach związanych z kredytem i mieszkaniem. Zapraszam do czytania. 

KARTY TAROTA - KREDYT i MIESZKANIE 

Ubiegając się o kredyt mieszkaniowy postawiłam wiele rozkładów na przestrzeni ostatnich miesięcy. O to wyniki jakie uzyskałam oraz co podpowiedziały mi karty: 


AS DENARÓW - wielokrotnie wskazywał na otrzymanie kredytu od banku. Pojawiał się ciągle w moich pytaniach na końcu rozkładu, podobnie jak karta XXI ŚWIAT, która tutaj ładnie podkreślała nowy etap w życiu (kupno mieszkania to coś nowego). Karta 0 GŁUPCA również odnosiła się do nowego etapu.

6 DENARÓW - również bardzo dosłownie pokazuje otrzymanie kredytu zwłaszcza przy karcie SPRAWIEDLIWOŚĆ (tak mi się to pokazało w jednym z rozkładów). Dosłownie otrzymujemy wsparcie (denar) jako kredyt do wykorzystania. 

3 DENARÓW - podpisanie umowy kredytowej w banku.

Denary najbardziej obrazowały i opisywały mi moją sytuację. KRÓL DENARÓW także wskazywał na pomyślne zakończenie sprawy. Jednak po drodze były również inne sytuację.

Na początku IX PUSTELNIK wskazał, że sam proces starania się o kredyt będzie dłuższy niż myślałam i tak było. Nie przekreślał jednak szans. X KOŁO wskazało na zwrot w sprawie - najpierw odrzucono mnie z jednego banku, były komplikacje a następnie sprawa przybrała pozytywny obrót do końca. 

6 denarów pokazuje ładnie, że ktoś nam daje szansę np. kredyt. Coś materialnego do zagospodarowania. Jeden posiada, drugi prosi. 

8 KIELICHÓW - pokazała mi natomiast zmianę banku. Najpierw byłam zdecydowana na bank x ale kredyt jednak wziełam po wielu sytuacjach w banku y. Wyszło mi to ładnie w rozkładzie:

8 KIELICHÓW, KRÓL DENARÓW I CESARZOWA 

Kiedy miałam wątpliwości co do sprawy pojawiał się w rozkładach KSIĘŻYC - teraz wiem, że pokazywał moje ukryte lęki i obawy. Pod koniec starań się o kredyt pojawiała się również kolejna pozytywna karta, która oznacza DOM i nowy etap - 10 KIELICHÓW. 

10 DENARÓW - odnosiła się do wkładu własnego oraz wsparcia ze strony rodziny przy staraniach o kredyt mieszkaniowy. 5 DENARÓW również pokazała wsparcie. 

IV CESARZ - pokazał stabilizację w sprawie mieszkaniowej. 

Wybór mieszkania był bardzo szybki, co pokazało mi się w RYCERZU MIECZY. W rozkładach na kredyt i mieszkanie prawie wcale nie pokazywały mi się karty dworu Mieczy oraz Kielichów. Najwięcej było jednak Denarów. I tutaj były dobrą wróżbą. Pozdrawiam. 

2 komentarze: