środa, 8 lutego 2017

Moje ulubione karty Tarota - Arkana Małe [część 2]

Druga część artykułu. Tym razem będę opisywać moje ulubione karty Tarota z Małych Arkan. Nie przedłużając, zapraszam do czytania i komentowania. 


3 BUŁAW lubię za solidne podstawy i dalekowzroczność. Bardzo często wypada mi ta karta w pytaniach odnośnie pracy, czy biznesu. Jest jakby sygnałem, że dobrze zainwestowaliśmy. Bardzo często mówi mi, że to co dobre dopiero nadejdzie. Pokazała także służbowe wyjazdy, pozytywną zmianę otoczenia, czy przyszłe zlecenia, które dopiero miały się pojawić na horyzoncie. Ogólnie 3 buław jest dla mnie kartą przedsiębiorczości. 







AS KIELICHÓW mimo, że rzadko pojawia się w moich rozkładach jest przyjemną kartą. Niesie ze sobą pozytywne emocje, czy nowe uczucie. Oczyszcza atmosferę i daje nadzieje. Zawsze jest dobrym impulsem w sprawach uczuciowych (oczywiście pomijam tutaj cień karty, czy pozycję odwróconą).









2 KIELICHÓW karta zgody. Pokazała mi do tej pory małżeństwo, spółki, współprace biznesowe, parę. Rokuje dobrze w uczuciach (w otoczeniu kart pozytywnych). Pokazała także przyjacielski gest, wyciągnięcie dłoni do drugiej osoby, a także pomoc i wsparcie. Według mnie jest najlepszą kartą dla relacji partnerskich, nawet przed kartą Kochanków! 








9 KIELICHÓW Wahałam się przed umieszczeniem jej tutaj, jednak sumując pozytywne strony jakie mi ukazała wpisuje ją na listę. Często wypadała mi na podsumowania, czy zamknięcie jakiś spraw raz na zawsze (z pozytywnym zakończeniem). Jest kartą zamykającą cykl, daje poczucie spełnienia a nawet sytości. W sprawach miłosnych także jest dobrą wróżbą. Minusem tej karty jest fakt, że naszym szczęściem dzielić się nie chcemy, a o partnera możemy być bardzo zazdrośni itd. 





AS DENARÓW jest dobrym impulsem do wszelkich inwestycji. Często wypada mi na możliwości rozwoju zawodowego bądź pieniądze do zainwestowania. Wypada także na nowe źródło dochodu, czy osobę, która jest hojna wobec nas (taki przyjacielski gest). Mówi mi także o stabilizacji. Ogólnie zawsze pozytywnie ta karta mnie zaskakuje. Pokazała mi także otrzymanie dotacji finansowej.  







3 DENARÓW to kolejna pozytywna karta Małych Arkan. Pokazała mi do tej pory m.in. zdanie egzaminów, zatrudnienie, uznanie w pracy, zakładanie swojej firmy. Pokazuje mi zazwyczaj kolejny krok do przodu w rozwoju kariery, wypełnienie jakiegoś zadania do końca. Wypada raczej tylko w pytaniach o pracę, finanse i naukę. 








KRÓL DENARÓW jako jedyny z kart dworskich jest moją ulubioną kartą. Pokazuje mi zazwyczaj zapracowaną osobę (w sensie pozytywnym), szefa firmy dobrze prosperującej, osobę cenioną i odpowiedzialną. To także dobre stanowisko, stabilizacja, osiągnięcie bardzo dużo w swoim zawodzie. Człowiek majętny, ale dobrze gospodarujący dobrami i finansami. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz